16 Ocak 2011 Pazar

Ama arkadaşlar iyidir :)

Efendim bilenler bilir, yeni işe başlamış insanoğlu ilk maaşıyla arkadaşlarına tatlı, pasta, çikolata gibi bolll kalorili şeyler ısmarlar. 


Benim sevgili kocacığım da bu geleneği biraz rötar ile yapmak istediğini söyleyince "Dur!" dedim "ben hallederim.."  


Eşimden tüm arkadaşları hakkında tek tek bir iki cümle kaptım ve kolları sıvadım.
İşte sonuçları :)











Kişiye özel hazırladığım çikolataları minik poşetler ile sunuma hazırladım.. Umarım herkes memnun kalır :)







Sevgiler..

4 yorum:

  1. ellerinize sağlık mutlu işler ekibi.çok güzel olmuşşş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiz, çok mutlu olduk görünce.. ellerine sağlık :)
    voleybolcu emel :)

    YanıtlaSil
  3. Tasarlamak ve hazırlamak benim için çok heyacanlı ve eğlenceliydi. Beğenmenize çooook sevindim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...